niedziela, 30 listopada 2008

Jak zarobić na kartkach świątecznych?

Na dworze mróz i pada śnieg. Bardzo się cieszę z tego powodu. W powietrzu czuć święta. Niby wszystko zrobione, ale czuję, iż o czymś zapomniałem. Tylko, o czym i wnet oświecenie, no tak kartki świąteczne - kartki.duno.pl, ani kartki noworoczne nie wysłane. Jak ja się z tego wywinę, wytłumaczę? Aż zrobiło mi się gorąco. Zawsze było tak, że przy stole wigilijnym zasiadała cała rodzina, ale w tym roku tak się nie da. Ja daleko od rodziców, oni na jednym końcu Polski, a ja na drugim. Wszystkie ciocie i wujkowie tak samo, babcia również. Jak mogłem zapomnieć? Rodzice pewnie wybaczą, ale babcia, ciocia Jola to nie przejdzie. Hm… O dzwoni telefon ciekawe, kto to i czego chce? Nie odbieram niech się ten ktoś nagra. O cisze, a ja dalej nie wiem, co zrobić. A może nie będzie aż tak źle wysłałem mamie pieniądze miała porobić upominki w moim imieniu. O i sms, któż to. Otwieram czytam i nie wierzę: „hej stary nie odbierasz, więc piszę moglibyśmy się zamienić że ty miałbyś wolny pierwszy dzień świąt a ja drugi? Wiesz chciałbym pojechać w góry. Co ty na to?” Hehe pewnie, że tak. Natychmiast odpisuje i zaczynam się pakować. Zrobię wszystkim niespodziankę, a za rok pierwsza czynność, jaką zrobię to zakupie kartki na święta. Dobrze, że są strony i ich właściciele, którzy wiedzą jak zarobić na kartkach świątecznych.

Brak komentarzy: